- Analític Lleida
- Posts
- Supermercats Pujol supera els 202 milions d’euros de facturació al 2024 i preveu arribar als 100 supermercats abans del 2027
Supermercats Pujol supera els 202 milions d’euros de facturació al 2024 i preveu arribar als 100 supermercats abans del 2027
La cadena Plusfresc, amb 89 establiments i una quota de mercat del 21,3% a Lleida, obrirà tres botigues noves l’any i renovarà sis punts de venda anuals en el marc del seu nou pla estratègic

SUPSA Supermercats Pujol, empresa lleidatana propietària de la cadena Plusfresc, ha tancat el 2024 amb una facturació de 202,9 milions d’euros, fet que suposa un augment del 2,8% respecte a l’exercici anterior. Amb 89 establiments i un 21,3% de quota de mercat en superfície a la demarcació de Lleida, la companyia manté el seu lideratge territorial i referma el seu compromís amb la proximitat, la qualitat i el producte fresc.
De cara als pròxims anys, l’empresa impulsarà un pla estratègic 2025-2027 que preveu una inversió de 15 milions d’euros per arribar a les 100 botigues abans de finalitzar el 2027. Això inclou l’obertura de tres establiments anuals i la reforma de sis punts de venda per any, amb millores en l’experiència de compra i noves seccions especialitzades.
Segons Francisco González, director general de Plusfresc, “en un context d’incertesa i canvis, estem satisfets perquè ens mantenim en creixement, sent fidels al nostre compromís de proximitat i qualitat”.
El nou pla també fa èmfasi en cinc àrees clau: clients, col·laboradors, salut i sostenibilitat, innovació i digitalització, i seguretat alimentària. En aquest sentit, destaca la posada en marxa d’un sistema d’aprovisionament basat en intel·ligència artificial i el projecte ‘3S’, centrat en salut, sostenibilitat i seguretat.
L’any 2024 també ha estat marcat per la finalització del pla estratègic 2022-2024, amb nou obertures, dues reubicacions i el llançament de projectes com el Supermercat Perfectament Imperfecte, en col·laboració amb la Fundació Aspros. Plusfresc ha incrementat la seva plantilla fins a 1.487 persones, un 5% més, i ha mantingut el seu model sense endeutament i de reinversió en el territori.
Amb més de 140.500 clients actius amb targeta de fidelització (84% de les vendes totals), la companyia ha generat un estalvi de gairebé 1,5 milions d’euros per a les famílies a través de promocions personalitzades.
Reply