- Analític Lleida
- Posts
- Plusfresc guanya el premi al supermercat més innovador per Sunka
Plusfresc guanya el premi al supermercat més innovador per Sunka
La botiga insígnia de Plusfresc ha estat reconeguda per l'AECOC en els Premis AECOC Shopper Màrqueting i Innovació 2024 gràcies a la seva campanya "Sunka, el cor de Plusfresc".
Els Premis Shopper Màrqueting i Innovació 2024 d'AECOC destaquen les iniciatives més importants de les empreses de gran consum, reconeixent aquelles que treballen per satisfer les necessitats dels consumidors. En concret, en el cas de Sunka, el premi reconeix aquells projectes d'innovació que contribueixen a millorar l'experiència de compra del client. Aquests guardons han reconegut Plusfresc entre altres 8 empreses de gran consum.
"A Plusfresc estem molt orgullosos de rebre aquest premi, ja que respon a un dels reptes més importants per a Sunka i Plusfresc: Amb la combinació d'espais, productes i serveis hem aconseguit establir un vincle únic amb els nostres clients. Un vincle que es va enfortint gràcies a una atenció personalitzada i una profunda comprensió de les seves necessitats", explica Carles Hurtado, director d'Innovació i Projectes de Plusfresc.
Des de la seva obertura el 2001, Sunka té l’objectiu de revolucionar el concepte de supermercat. Es tracta d'un "laboratori" on la companyia experimenta i testa noves seccions i solucions, amb l'objectiu de crear noves sensacions al voltant de la compra. Posteriorment, aquestes innovacions s'implementen en els altres supermercats Plusfresc. Denominada com "el cor de Plusfresc", Sunka reflecteix l'origen lleidatà de la companyia, promovent valors locals i comprometent-se amb el medi ambient mitjançant la promoció de productes de proximitat, la reducció del plàstic i l'ús d'energies renovables.
Sunka es distribueix en diferents zones enfocades a categories de producte: fresc, la categoria més important per a Plusfresc; zones de producte sec, on es troba "El Celler", amb més de 600 varietats de vi i un servei de sistema de localització de vins a través d'una tauleta de consulta per assessorar els clients; i l'espai Sunka, on es duen a terme diferents activitats com cursos de cuina, esdeveniments privats, presentacions de productes, intercanvi de llibres i exposicions d'obres d'art.
Així mateix, pel que fa a la innovació, disposa del servei de Plusjet, des del qual, a través de l'app de Plusfresc, es pot fer una compra àgil i ràpida, escanejant els productes a mesura que es fa la compra. D'aquesta manera, el client podrà emportar-se la compra en el mateix moment o més tard, amb el repartiment a domicili. Pel que fa a aquesta modalitat d’entrega, la botiga ofereix informació del grau d'ocupació a temps real de la disponibilitat d'aquest servei.
Aquests guardons han reconegut Plusfresc entre altres 8 empreses de gran consum de la resta d'Espanya.
Reply