• Analític Lleida
  • Posts
  • NOVACOOP MEDITERRANEA presenta el seu assortiment al Salón Gourmets de Madrid

NOVACOOP MEDITERRANEA presenta el seu assortiment al Salón Gourmets de Madrid

La firma agroalimentària de Lleida exhibeix les seves marques GERMANOR, KYLATT i ROMÁNICO en una fira clau del sector gourmet

NOVACOOP MEDITERRANEA ha presentat aquest dimecres el seu assortiment d’olis d’oliva verge extra, vinagres, sals i fruits secs al Salón Gourmets de Madrid, una de les cites internacionals més destacades de l’alimentació d’alta qualitat. L’empresa lleidatana hi participa amb les seves marques GERMANOR, KYLATT i ROMÁNICO, que combinen tradició mediterrània i innovació gastronòmica.

L’oferta presentada al saló inclou oli d’oliva verge extra arbequina —en versió clàssica i aromatitzada—, vinagres de diferents varietats, sals especials i fruits secs. Aquest assortiment forma part de l’aposta estratègica de NOVACOOP per créixer als mercats nacionals i internacionals amb productes de la dieta mediterrània d’alta qualitat. La companyia va néixer fa un any de la fusió entre ActelGrup i Fruits de Ponent, dos grups cooperatius amb una dilatada trajectòria al sector agroalimentari.

GERMANOR, KYLATT i ROMÁNICO: tres marques amb ànima mediterrània

GERMANOR destaca per la seva vocació tradicional i la qualitat dels seus productes, com l’oli d’oliva arbequina —també en versions amb bitxo, llimona o tòfona blanca—, vinagre de garnatxa, olives i ametlles, i una línia de sals amb espècies.

KYLATT, de gamma prèmium, és un oli 100% arbequina de collita primerenca, elaborat en fred a Alcanó (Lleida) i guardonat internacionalment. Aquesta marca incorpora també productes innovadors com dolços de gelatina i bombons amb oli.

Per al mercat internacional, NOVACOOP impulsa la marca ROMÁNICO, amb una oferta d’olis i vinagres, tant convencionals com ecològics, que reflecteixen el compromís amb la sostenibilitat i l’autenticitat del territori.

Tast amb xefs Michelin i acte institucional

Amb motiu de la fira, NOVACOOP ha organitzat la presentació “GERMANOR i KYLATT, tradició i excel·lència en cada gota”, que ha inclòs una demostració gastronòmica a càrrec dels xefs Oriol Ivern i Jordi Morillo (restaurant Hisop, Barcelona) i un tast dels olis aromatitzats de GERMANOR. L’acte ha comptat amb la presència de distribuïdors, professionals del canal Horeca i mitjans de comunicació.

Hi han assistit també els copresidents de NOVACOOP, Josep Maria Codina i Benjamí Ibars, així com els codirectors, Josep Presseguer i Teresa Teixiné.

Amb aquesta participació en el Salón Gourmets, NOVACOOP MEDITERRANEA consolida la seva projecció com a referent de producte gurmet amb arrels mediterrànies.

Reply

or to participate.