- Analític Lleida
- Posts
- Neix zetta, l’agència lleidatana que impulsa marques globals com el Barça o Bimbo
Neix zetta, l’agència lleidatana que impulsa marques globals com el Barça o Bimbo
L’equip creatiu liderat per Laia Rogel inicia una nova etapa amb presència internacional i serveis innovadors en publicitat, màrqueting i comunicació

Amb una trajectòria de més de deu anys sota el nom de La Pometa, l’equip creatiu encapçalat per l’empresària Laia Rogel es transforma i dona pas a zetta, una nova agència independent amb ADN lleidatà i amb una mirada global. Aquest canvi de marca arriba en un moment d’expansió, consolidació i ambicioses previsions de creixement, tant en l'àmbit de facturació com d’abast territorial.
zetta ja col·labora amb marques de primer nivell com el FC Barcelona, el Grup Bimbo, Caixa Rural, Grup Unió, Sarabia, la Diputació de Barcelona, Turisme de Barcelona o el Consell General de Cambres de Catalunya, entre d’altres.
"zetta és un salt qualitatiu i quantitatiu, una evolució natural del que hem construït com a La Pometa, però amb una ambició renovada i una visió molt més connectada i oberta al món", explica Laia Rogel, fundadora i directora del projecte.
Amb l’obertura de seus a Madrid, Barcelona i Mèxic, i mantenint el seu arrelament a Lleida, l’agència inicia aquesta nova etapa amb una aposta decidida per la innovació, la col·laboració estratègica i la creació de vincles reals entre marques i audiències.
La nova identitat de zetta es fonamenta en tres pilars: connexió, col·laboració i estratègia global, i es concreta en serveis especialitzats que abracen des de la construcció de marca fins a la innovació digital i l’aplicació d’intel·ligència artificial. Entre les novetats destaca l’eina pròpia WHAD, concebuda com a espai de col·laboració transversal entre clients, marques i professionals, per optimitzar processos i potenciar el creixement compartit.
Amb una previsió de creixement de fins al 30% en facturació, zetta aspira a assolir el milió d’euros en els pròxims mesos, consolidant-se com un actor clau dins del sector de la publicitat independent.
“Avancem junts, amb la força de sempre, però amb una mirada més valenta i més global”, afirma Marta Marín, directora creativa de l’agència.
Reply