- Analític Lleida
- Posts
- Neix Sarau Estudi, la primera cooperativa de comunicació i disseny gràfic de les comarques de Ponent
Neix Sarau Estudi, la primera cooperativa de comunicació i disseny gràfic de les comarques de Ponent
Sarau Estudi, fundada per Sara Ruiz i Lídia Guim, és la primera agència de comunicació cooperativa creada a les comarques de Lleida
Sarau Estudi, fundada per Sara Ruiz i Lídia Guim, és la primera agència de comunicació cooperativa creada a les comarques de Lleida. Amb una dilatada experiència en el sector, aquestes dues professionals han establert un projecte pioner que aposta per estratègies comunicatives transformadores i el potenciament dels valors del territori.
Una agència amb valors i impacte social
Especialitzades en comunicació i disseny gràfic estratègic, Sarau Estudi ofereix serveis com:
Creació d’identitats corporatives.
Disseny de campanyes de comunicació.
Gestió de marques i línies de producte.
Disseny de cartelleria i maquetació.
Gestió de xarxes socials.
Desenvolupament de serveis web.
Adreçades a particulars, cooperatives, petites empreses, administracions i entitats culturals i socials, la seva missió és ajudar projectes amb impacte social a millorar la seva visibilitat i comunicació.
Una fórmula jurídica alineada amb els seus valors
Sarau Estudi s’ha constituït com a cooperativa sense ànim de lucre, un model poc habitual al sector de la comunicació i el disseny gràfic, però que reflecteix els valors de col·laboració i solidaritat que comparteixen les sòcies.
Una idea impulsada pel suport local
La creació de Sarau Estudi es va veure recolzada per:
L’ajut FEM COOP 2023 de l’Ajuntament de Lleida, destinat a fomentar l’emprenedoria jove.
L’assessorament de Ponent Coopera, l’Ateneu Cooperatiu de les Terres de Lleida.
Aquest suport els ha permès donar forma a la seva visió empresarial i consolidar-se dins del sector cooperatiu.
Un primer any d’èxit i projecció de futur
Durant el seu primer any de vida, Sarau Estudi ha tingut una gran acollida i ha desenvolupat nombrosos projectes gràcies a la seva xarxa de contactes al sector cooperatiu. “El boca-orella ha estat clau per introduir-nos ràpidament i enfortir vincles amb altres entitats”, destaca la Lídia Guim.
De cara al futur, les sòcies es plantegen:
Consolidar-se com a referent en el sector de la comunicació a Lleida.
Fomentar la intercooperació amb altres entitats de l’Economia Social i Solidària
Reply