- Analític Lleida
- Posts
- Neix Analític Lleida, el primer espai d'informació econòmica de les comarques de Lleida
Neix Analític Lleida, el primer espai d'informació econòmica de les comarques de Lleida
El projecte, impulsat pel Grup Comarques, disposarà d'una versió digital i una en paper, que tindrà una tirada bimestral
Aquest matí el Grup Comarques ha presentat el seu nou projecte, Analític Lleida, el primer espai de comunicació econòmic i empresarial de les comarques de Lleida
Analític Lleida neix amb l'afany "d'empoderar" el sector empresarial del territori fent-lo més visible, tal com ha destacat Tània Carrobé, directora, qui també ha subratllat que l'objectiu final d'aquest projecte és "agrupar totes les empreses, associacions, entitats i agents socials i econòmics per tenir un espai exclusiu on poder donar a conèixer tot allò que passa en el nostre territori a nivell empresarial".
Josep Ramon Ribé, president del Consell Editorial i Tània Carrobé, directora del nou mitjà, durant l'acte de presentació. © Asmaa R. Bellahbib
Per la seva part, el president del Consell Editorial, Josep Ramon Ribé, ha explicat que ja "hem parlat amb diferents agents econòmics, portem una trentena d'entrevistes i encara esperem fer-ne moltes més". Ribé, ha afegit que "intentem que aquestes persones ens ajudin a definir quin creuen que ha de ser el producte periodístic que les comarques de Lleida necessitem des d'un punt de vista econòmic". D'aquesta manera, "volem construir un diari amb la participació de tothom, per ser un referent i un exemple de què en l'àmbit de la comunicació tot és possible amb la participació de totes i tots", ha clos.
La publicació estarà disponible en format digital i combina el contingut gratuït i l'adreçat a subscriptors, els quals rebran una edició bimestral en paper. A més a més, es preveuen esdeveniments empresarials periòdics en diferents formats durant el 2024.
L'acte de presentació, que ha aplegat unes 100 persones, ha donat el seu tret de sortida a les nou del matí i ha comptat amb una presentació del projecte, per part de Tània Carrobé i Josep Ramon Ribé, i una ponència a càrrec de Marc Ceron, president de l'associació Empresa Familiar de Lleida, sota el títol La premsa a l'empresa: més enllà de la publicitat.
Reply