• Analític Lleida
  • Posts
  • Maria Jesús Sisó esdevé nova directora general de Fruits de Ponent

Maria Jesús Sisó esdevé nova directora general de Fruits de Ponent

La secretària Executiva de la Cooperativa Fruits de Ponent, amb seu a Alcarràs, passa a ser-ne la directora general

In partnership with

El Consell Rector de Fruits de Ponent d’Alcarràs i Secció de Crèdit SCCL ha nomenat Maria Jesús Sisó Fargues com a nova directora general de la cooperativa, en substitució de Josep Presseguer Gené, que després de dotze anys al capdavant de la companyia, deixa el càrrec per iniciar un nou repte professional.

Maria Jesús Sisó, de cinquanta-un anys i nascuda a Alcarràs, forma part de l’organització des de fa trenta-tres anys. En aquest temps, ha exercit diferents llocs de responsabilitat dins l’organització, entre els quals destaquen, a més del que ocupava en l’actualitat, el de directora de l’Àrea Social i membre del Comitè de Compliance, entre d’altres.

La nova directora general disposa d’una sòlida formació en gestió empresarial: és diplomada en el Programa Superior en Direcció i Administració d’Empreses per la UOC, especialitzada en Direcció Estratègica de l’Empresa Cooperativa i titulada amb un Màster en Secretaria Executiva per l’institut de Secretariat Europeu. 

El Consell Rector ha expressat la seva confiança amb aquest nomenament d’una professional de la casa, “compromesa amb els valors cooperatius i amb un profund coneixement de l'organització”. 

"Afronto aquesta nova etapa amb il·lusió i responsabilitat, amb la voluntat de donar continuïtat als projectes estratègics en marxa, impulsar la rendibilitat de les activitats dels socis i vetllar pel benestar i el creixement professional de tot l'equip humà de Fruits de Ponent", declara Maria Jesús Sisó Fargues.

How 1,500+ Marketers Are Using AI to Move Faster in 2025

Is your team using AI like the leaders—or still stuck experimenting?

Masters in Marketing’s AI Trends Report breaks down how top marketers are using tools like ChatGPT, Claude, and Breeze to scale content, personalize outreach, and drive real results.

Inside the report, you’ll discover:

  • What AI use cases are delivering the strongest ROI today

  • How high-performing teams are integrating AI into workflows

  • The biggest blockers slowing others down—and how to avoid them

  • A 2025 action plan to upgrade your own AI strategy

Download the report. Free when you subscribe to the Masters in Marketing newsletter.

Learn what’s working now, and what’s next.

Reply

or to participate.