• Analític Lleida
  • Posts
  • El logotip de “Gust de Lleida” es revela com el segell que dona identitat als sabors del territori

El logotip de “Gust de Lleida” es revela com el segell que dona identitat als sabors del territori

La Diputació de Lleida presenta la imatge de la campanya a la Fira de Sant Josep de Mollerussa

En el marc de la 152a edició de la Fira de Sant Josep de Mollerussa, la Diputació de Lleida ha presentat la imatge corporativa de la campanya “Gust de Lleida”, una iniciativa que té per objectiu impulsar i donar visibilitat als productes agroalimentaris i la gastronomia del territori.

El logotip, dissenyat per Sílvia Solano, s'inspira en els camps de cultiu de la demarcació i adopta la forma de la lletra «G». Els colors triats representen els elements característics del paisatge i els productes locals, amb la voluntat d'agrupar sota una mateixa identitat els productes de Lleida, el Pirineu i l'Aran.

L'acte ha comptat amb la presència del president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; el vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, i el xef Joel Castanyé, del restaurant La Boscana. Talarn ha destacat que presentar la imatge a la Fira de Sant Josep era una oportunitat idònia pel seu pes en l'àmbit agropecuari i gastronòmic. També ha remarcat que el logotip "simbolitza tot el territori, des de la plana fins al Pirineu, i transmet la idea d'una economia circular i sostenible".

La presentació ha conclós amb un tast de plats elaborats pel xef Castanyé, que durant el matí també ha participat en un taller de cuina tradicional amb el projecte Gastroàvies. La pròxima presentació de la campanya tindrà lloc el 8 d'abril a la Pobla de Segur. Aquest projecte s'emmarca en un any especialment significatiu per a la gastronomia catalana, ja que Catalunya ha rebut la distinció de Regió Mundial de la Gastronomia.

Reply

or to participate.