• Analític Lleida
  • Posts
  • Cotecnica rep un reconeixement pel seu èxit exportador al Pacífic

Cotecnica rep un reconeixement pel seu èxit exportador al Pacífic

Els seus productes per a animals de companyia de la marca Ownat incorporen carn fresca i alts percentatges d'ingredients naturals de proximitat.

La cooperativa agroalimentària Cotecnica de Bellpuig i la seva marca Ownat han rebut el reconeixement de l'Oficina Econòmica i Comercial de l'Ambaixada d'Espanya a Nova Zelanda pel seu paper cabdal en l'exportació dels seus productes. L'oficina ha destacat el valor de les seves vendes a la Polinèsia, sent una de les poques empreses que arriben a aquella zona, després d’un estudi de companyies exportadores al Pacífic, centrat en el mercat de Polinèsia i les exportacions de l'Estat espanyol als països i territoris de la regió (la Polinèsia Francesa, Tuvalu, Samoa Americana, Wallis i Futuna, Samoa, Tonga i illes Cook).

Des d’aquesta oficina, han destacat la tasca exportadora de la cooperativa Cotecnica, a través de la seva marca d'aliment per a animals de companyia Ownat, que està disponible des de fa anys en aquella àrea geogràfica. Des de la Cooperativa han expressat la seva satisfacció per la presència global del seu negoci: "Exportem els nostres productes a gairebé 50 països a tot el món, fins i tot a destinacions tan llunyanes i exòtiques com la Polinèsia".

Ownat s'ha expandit als mercats exteriors, que ja suposen el 70% de les vendes totals, especialment el francès, que és el primer en volum. Recentment, ha iniciat operacions a la Xina i està previst que ho faci aviat a Mèxic. Un dels factors diferencials d'Ownat és la seva aposta per les gammes de qualitat. Totes les seves receptes incorporen carn fresca i alts percentatges d'ingredients naturals de proximitat. A més, gràcies al fet que la fabricació es fa a les seves instal·lacions, el control del procés productiu és total.

Cotecnica ha tingut un creixement exponencial de la seva marca Ownat, creada l'any 2018. Gràcies a això, la cooperativa va facturar l'any passat 120 milions d'euros, un 14% més que el 2022, dels quals Un 80% procedeixen d’aquesta marca “petfood” (alimentació per a gats i gossos).

Join the conversation

or to participate.