• Analític Lleida
  • Posts
  • Analític Lleida, coorganitzador de la 8a Trobada Empresarial #LleidaDigital

Analític Lleida, coorganitzador de la 8a Trobada Empresarial #LleidaDigital

La jornada preveu incorporar nous formats i estendre aquest acte al llarg de l'any amb diferents activitats arreu del territori

El divendres 23 de febrer el Teatre l'Amistat de Mollerussa acollirà la 8a Trobada Empresarial de Transformació Digital #LleidaDigital, que enguany suma a Analític Lleida al comitè organitzador.

La directora del mitjà econòmic, Tània Carrobé, ha explicat que la decisió s'ha pres, ja que "Analític Lleida i #LleidaDigital comparteixen un mateix objectiu: connectar entre empresaris i donar a conèixer els negocis del nostre territori i els seus casos d’èxit". Així, l'organització de la trobada l'assumeix Analític Lleida, juntament amb Fira de Mollerussa, mentre que Xtrategics es converteix en partner.

El fil conductor de l'edició d'enguany serà la reinvenció del màrqueting digital, i incorporarà un dinar empresarial com a novetat d’aquest any

El tret de sortida de la trobada serà a càrrec de Paco Lorente, a qui seguiran les experiències empresarials de Roser Ortuño, experta en ciberseguretat, i Màrius Rossell, especialista en comerç electrònic. La taula rodona comptarà amb la participació de Pau Sabaté, Anna Iglesias i Alae El Arnouki, mentre que la cloenda la durà a terme Pedro Buerbaum, creador d'un podcast d'èxit estatal.

Al mateix temps, #LleidaDigital recupera el dinar amb els empresaris, previst pel mateix dia 23, amb un cafè tertúlia a càrrec del ponent Pedro Buerbaum, qui entrevistarà a dues empresàries del territori, Montse Pujol i Natàlia Fabregat. Segons Narcís Romà, aquest dinar-networking servirà "perquè l'empresari s'endugui contactes i complicitats".

Les inscripcions per #LleidaDigital estan ja obertes i la previsió dels organitzadors és tornar a superar la xifra de 300 participants.

Altres novetats per seguir consolidant la trobada #LleidaDigital

A més d'aquest nou format de la jornada digital, també s'ha anunciat la voluntat d’estendre aquest acte al llarg de l'any amb diferents activitats arreu del territori sota la marca #LleidaDigital.

Al mateix temps, s’ha presentat com a novetat el Grow Day #LleidaDigital, una jornada pensada per al públic jove i que tindrà lloc el dijous 22. Aquest acte neix per donar resposta als instituts, Universitats i escoles de formació professional que volien formar part de la trobada. D'aquesta manera, s'ha creat una prèvia dirigida "al futur del territori" i que comptarà amb quatre blocs sobre motivació, emprenedoria, lideratge i creativitat.

Join the conversation

or to participate.