• Analític Lleida
  • Posts
  • 460 empresaris participen de la Trobada Empresarial #LleidaDigital

460 empresaris participen de la Trobada Empresarial #LleidaDigital

La trobada empresarial recupera el dinar per primer cop després de la pandèmia i es consolida com l'esdeveniment de referència a la demarcació de Lleida

La Trobada Empresarial de Transformació Digital #LleidaDigital ha arribat a la seva 8a edició al Teatre L’Amistat de Mollerussa amb 460 assistents, rècord de participació de l’acte amb un centenar d’inscrits més que en l’edició anterior. #LleidaDigital estava organitzat per Analític Lleida, que enguany se sumava al comitè promotor i Fira de Mollerussa amb la col·laboració d’Xtrategics. En aquest sentit, des de l’organització han assegurat la voluntat d’estendre la trobada amb més accions durant l’any.

L’humorista Pedro Llamas ha estat l’encarregat de dinamitzar la matinal i de presentar els diferents ponents. La benvinguda institucional l’ha dut a terme l’alcalde i president de Fira de Mollerussa, Marc Solsona, que ha apel·lat a “revisar com funcionem l’administració i la nostra relació amb el món empresarial per ajudar-lo a créixer” i a prendre la transformació digital com “la oportunitat que és”.

La primera xerrada ha versat sobre la creativitat amb tot un expert en el tema, el coach Paco Lorente, que ja havia participat el dia abans al Grow Day #LleidaDigital. “La gran diferència del futur no serà la tecnologia, seran les persones que la usin i ho facin amb pensament creatiu”, explicava Lorente, que ha compartit la seva estratègia dels set pecats laterals, combinant tècniques de pensament lateral i pecats capitals per fomentar la creativitat.

Ha agafat el relleu l’experta en ciberseguretat Rosa Ortuño, que ha presentat estratègies per millorar la seguretat en els entorns digitals. L’experta ha posat l’alarma en la importància de disposar de protocols de ciberseguretat i d’entendre-la “com una estratègia directiva i no una sola àrea de l’empresa”.

Abans de la pausa, han aparegut a la sala un grup de persones sense cap, sorprenent a tota la platea. Es tractava de la performance per obrir Headless. Not Brainless. Les arquitectures del futur, la conferència de l’especialista en comerç electrònic Màrius Rosell.

A mig matí els assistents han pogut esmorzar mentre compartien experiències i tenien un espai de networking

Després de l’esmorzar els assistents s’han trobat sobre l’escenari el robot A-YUD del Group Saltó ha conegut en persona al conductor de la trobada, Pedro Llamas, amb qui ha pogut presentar les seves innovadores solucions tecnològiques.

En la taula rodona d’aquesta 8a edició, moderada per Jordi Bernat, el comunicador Pau Sabaté, la màrqueting manager Anna Iglesias, la directora de comunicació d’Alba, Anna Homs, i l’esportista i youtuber Alae El Arnouki han discutit sobre les tendències en el màrqueting que dominaran aquest 2024, així com de les diferents solucions tecnològiques que poden adoptar les empreses.

El Arnouki, que ja va participar ahir a Grow Day, ha advertit de la importància de centrar l’activitat en nínxols molt concrets per personalitzar els productes. En el mateix sentit s’ha referit Sabaté, posant el focus en adaptar els projectes a cada client.

Pel que fa a l’auge de la intel·ligència artificial, Anna Iglesias ha valorat GPT-4 com una oportunitat per a les pàgines web de l’administració electrònica per facilitar els tràmits. L’anàlisi de dades també és una de les tendències creixents, tal com ha apuntat Anna Homs, en relació a conèixer millor els usuaris.

La clausura ha anat a càrrec de Pedro Buerbaum, que a partir de la seva experiència creant un podcast d’èxit, ha donat consells sobre marca personal i màrqueting. Buerbaum ha explicat com captar la gent amb un primer estímul i acabar convertint els curiosos en propis clients a través de les xarxes socials.

La Trobada Empresarial de Transformació Digital #LleidaDigital ha recuperat enguany el dinar networking per primer cop des de després de la pandèmia. Durant el cafè, ha estat Buerbaum qui l’ha amenitzat entrevistant a les empresàries Montse Pujol i Natàlia Fabregat en el mateix format que en el seu programa.

Reply

or to participate.